Kjer se trenira temelj športa in pije kitajski čaj.

O težki atletiki

Kot že samo ime Inštituta pove se tukaj trenira težka atletika, temelj športa!
Težka atletika je temelj športa, ker je trening z utežmi temeljna vadba za vse športnike. Pravzaprav bi morala biti temeljna vadba za vse ljudi ampak pustimo malenkosti.
Beseda "težka" pomeni, da se je ta šport težko naučiti (tehnično je namreč precej zahteven) in ne teže v kilogramih.

Pri treningu težke atletike boste pridobili znatno več, kot le fizično moč. Pridobili boste tudi izjemne gibalne sposobnosti, hitrost in gibčnost. Športniki, ki trenirajo težko atletiko kot drugi šport so uspešnejši in znatno manj poškodovani pri svojem prvem športu.

Ker je težka atletika tehnično zelo zahteven šport boste potrebovali kar nekaj potrpežljivosti, da se boste naučili osnov. Zaradi močnih hrbtnih mišic pa boste imeli lepo držo in ker boste sposobni dvigniti nad glavo nekaj več kot le ročaj od metle boste imeli višjo samozavest.

Za OTROKE je težka atletika eden izmed najprimernejših športov. Uči namreč odlične gibalne vzorce, gibčnost, hitrost in predvsem potrpežljivost.

Za ODRASLE do štiridesetega leta je trening z utežmi dobrodošel, po štiridesetem pa tako rekoč obvezen. Odlično namreč zavira sarkopenijo in osteoporozo.

Pa kar brez bojazni! Težka atletika je na rekreativni ravni eden izmed najvarnejših športov sploh.

Xiaomao

Poteg po kitajski metodi

Prvi od obeh dvigov je tehnično bolj zahteven in potrebovali boste kar nekaj časa, da se ga boste naučili.
Xiaomao

Nalog in sunek po kitajski metodi

Drugi od obeh dvigov je tehnično za spoznanje manj zahteven ampak nikakor ne preprost.

Kitajska metoda dvigovanja uteži

Naučite se dvigovati uteži po metodi, ki jo že desetletja uporabljajo vse azijske države, ne samo Kitajci.

Glavni trener

Martin Janžekovič

Martin Janžekovič

Leta 2010 sem prenehal z igranjem Inline hokeja in se začel ukvarjati s težko atletiko. Med leti 2012 in 2014 sem živel in treniral v Angliji, Franciji in Rusiji in aprila 2014 sem se preselil na Kitajsko, ker je kitajska tehnika dviganja ena izmed najboljših na svetu. Na Kitajskem sem imel ogromno srečo, da sem dobil resnično vrhunske trenerje in pod njihovim mentorstvom sem pridobil ogromno znanja in veščin, ki so nujno potrebne pri treniranju težke atletike.

Ker sem treniral na osnovni športni šoli imam največ izkušenj s treningom mladih in prepričan sem, da bo ta šport med mladimi pri nas še bolj zaživel.

Video

Poteg po kitajski metodi. Nalog in sunek po kitajski metodi.

Cenik

Cenik storitev

Dijaki

60/ mesec

Tri vadbe tedensko:
Ponedeljek-sreda-petek
15:30 do 17:00
Dijaki trenirajo pod nadzorom trenerja 90 minut.
V skupini je največ 8 dijakov.

    En dijak 60€ na mesec.
    Dva dijaka 80€ na mesec.

Študentje in upokojenci

45 / 55/ mesec

Vadnina
(uporaba prostora brez trenerja)

    3 vadbe na teden 45€ na mesec
    4 vadbe na teden 55€ na mesec

Odrasli

55 / 65/ mesec

Vadnina
(uporaba prostora brez trenerja)

    3 vadbe na teden 55€ na mesec
    4 vadbe na teden 65€ na mesec

TA in kitajski čaj

Brezplačno

KUNG FU ČAJ IN PREDSTAVITEV INŠTITUTA ZA TEŽKO ATLETIKO

Tradicionalno pitje kitajskega čaja (kung fu čaj) in kratka predstavitev Inštituta za težko atletiko.
Enkraten obisk in uporaba prostora.

10€

ENKRATEN OBISK

Enkraten obisk in uporaba prostora.

Sponzorji